Конфігурація та продаж продуктів і послуг онлайн

Created: 16.04.2021
Last updated: 16.04.2021
Кількість відвідувань статті: 211

Якщо ви хочете створити в системі продукт, який буде назначений для продажу онлайн, потрібно перейти на закладку Склад/Продукти > Додати новий продукт.

Якщо опція Автоматичних Платежів була попередньо ввімкнена, то на картці продукту з’явиться додаткова закладка під назвою Продаж онлайн.

Клацнувши на цій вкладці, зазначте Продаж онлайн. Просимо також звернути увагу на інформацію, введену під функцією.

Якщо після вибору цього вікна з'явиться повідомлення Ви повинні визначити принаймні один спосіб оплати, клацніть на ту назву в активному посиланні та визначте постачальника платежів.

Якщо постачальник платежів визначений, повинен з’явитися екран конфігурації продукту (екран є відображений на двох скрінах).

Найважливіші функції пронумеровані:

1) Код продукту, який слід вставити на сайт. Його можна змінювати за допомогою стилів CSS, що використовуються також для налаштування зовнішнього вигляду сторінки.

2) Назва та опис платежу. Тут ви можете вказати назву продукту, що продається на сайті, і доповнити дані детальним описом.

3) Тут ви можете створити платіжну форму та вручну відкоригувати поля, які на ній відображатимуться (зазначивши поле Вибрані поля).

У системі ви також можете скористатися опцією Розширена форма оплати. За допомогою мови html та полів, які можна використовувати у цій формі, ви можете створити власний Віджет оплати.

Список доступних полів знаходиться безпосередньо під вікном редагування форми.

Окрім полів, уже визначених у системі платежів, можуть бути також поля field1, field2, field3, field4 і field5.

Ці поля можуть містити 255 символів.

Створюючи розширену форму автоматичного платежу для продукта, ви можете використовувати поля "field" наступним чином:

<div>
  <label> FIELD НАЗВА ВІДОБРАЖЕННЯ </label>
  {{field1}} → в це поле буде записано значення з форми
</div>

Якщо поля додані у форму, її також можна буде редагувати у платежах, але неможливо буде додати ці поля вручну.

Якщо мова йде про ID цих полів у формі, то вони мають таку послідовність: "payment_field1", "payment_field2" тощо.

4) URL-адреса сторінки, що відображається після правильної та неправильної оплати.

Важливим полем є API, що виводится після виконання оплати, воно необхідне для зв'язку із зовнішньою системою, інтегрованою зі службою продажів. Через API ви можете надіслати, наприклад, повідомлення про дані транзакції та про те, що вона була успішно здійснена.

API також може бути використаним для зв'язку в системі. У BitFaktura ми виводимо API всередині системи, щоб перевірити платіж клієнта та автоматично оновити рахунок.

Подальша частина екрана конфігурації продукту виглядає так:

5) Токен: унікальний рядок знаків, який використовується для ідентифікації продукту.

6) Прапорець Ціна може бути змінена платником (наприклад, пожертва тощо) або встановлена під час виклику віджета.

Це вікно корисне, коли ви використовуєте розширене створення форми оплати за допомогою HTML.

У коді є параметр ціни price, який користувач може змінювати, щоб також динамічно змінювати вартість платежу.

7) Часове обмеження реалізації продукту

8) Прапорці, що стосуються зміни ціни, наприклад, платником або зміни ціни в певний час.

9) За допомогою цього прапорця (доступні кількості та можлива знижка) ми можемо створити різні варіанти продажу продукту з автоматично наданою знижкою. Ця опція працює дуже добре під час абонентського продажу. Як приклад, наведем підписку на BitFaktura версії Pro.

10) У цьому полі ви можете визначити відділ продажів, з якого буде сформований та надісланий замовнику документ про продаж.



 


Назад


Додати коментар