Власні ролі - доступ до активності в акаунті

Створено: 16.09.2025
Остання актуалізація: 16.09.2025
Кількість відвідувань статті: 2

Створення власної ролі дає можливість призначати права доступу до акаунта відповідно до обов’язків конкретного користувача. Окрім базових прав, таких як створення, редагування чи видалення рахунків-фактур, доступ до бази клієнтів або платежів, ви можете також надати адміністративні права. З цього матеріалу ви дізнаєтеся, як надати доступ до переліку активностей, пов’язаних з акаунтом. 


Власні ролі - доступ до активності в акаунті


Щоб при створенні нової ролі надати адміністративне право у вигляді доступу до активності в акаунті:
.
  1. перейдіть на закладку Налаштування > Користувачі та на панелі зліва виберіть Ролі


  2. на наступному кроці скористайтеся кнопкою Додати нову роль,  


  3. заповніть поле Назва ролі,
  4. у розділі Дозволи позначте прапорці біля тих опцій, до яких користувач має мати доступ,
  5. щоб надати доступ до активності в акаунті — відзначте прапорець біля опції Активності в розділі Адміністративні дозволи,  


  6. підтвердіть створення нової ролі, натиснувши Зберегти внизу сторінки, і призначте роль обраній електронній адресі. 

Користувач, який має доступ до активності акаунта, матиме можливість перейти до меню Налаштування > Активності. Слід пам’ятати, що доступ до повного переліку активностей буде можливим у разі ввімкнення функції Показувати активності користувачів в акаунті. Цю опцію можна активувати, перейшовши на закладку Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаунт > розділ Інше. Деталі щодо доступних активностей, які можна переглянути, ви знайдете в цьому матеріалі → Як перевірити активність в акаунті.


Ознайомтеся також: 


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки