Власні ролі - доступ до активності в акаунті
Створено:
16.09.2025
Остання актуалізація: 16.09.2025
Остання актуалізація: 16.09.2025
Кількість відвідувань статті: 2
Створення власної ролі дає можливість призначати права доступу до акаунта відповідно до обов’язків конкретного користувача. Окрім базових прав, таких як створення, редагування чи видалення рахунків-фактур, доступ до бази клієнтів або платежів, ви можете також надати адміністративні права. З цього матеріалу ви дізнаєтеся, як надати доступ до переліку активностей, пов’язаних з акаунтом.
Щоб при створенні нової ролі надати адміністративне право у вигляді доступу до активності в акаунті:
.
Користувач, який має доступ до активності акаунта, матиме можливість перейти до меню Налаштування > Активності. Слід пам’ятати, що доступ до повного переліку активностей буде можливим у разі ввімкнення функції Показувати активності користувачів в акаунті. Цю опцію можна активувати, перейшовши на закладку Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаунт > розділ Інше. Деталі щодо доступних активностей, які можна переглянути, ви знайдете в цьому матеріалі → Як перевірити активність в акаунті.
Ознайомтеся також:
Власні ролі - доступ до активності в акаунті
Щоб при створенні нової ролі надати адміністративне право у вигляді доступу до активності в акаунті:
.
- перейдіть на закладку Налаштування > Користувачі та на панелі зліва виберіть Ролі,
- на наступному кроці скористайтеся кнопкою Додати нову роль,
- заповніть поле Назва ролі,
- у розділі Дозволи позначте прапорці біля тих опцій, до яких користувач має мати доступ,
- щоб надати доступ до активності в акаунті — відзначте прапорець біля опції Активності в розділі Адміністративні дозволи,
- підтвердіть створення нової ролі, натиснувши Зберегти внизу сторінки, і призначте роль обраній електронній адресі.
Користувач, який має доступ до активності акаунта, матиме можливість перейти до меню Налаштування > Активності. Слід пам’ятати, що доступ до повного переліку активностей буде можливим у разі ввімкнення функції Показувати активності користувачів в акаунті. Цю опцію можна активувати, перейшовши на закладку Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаунт > розділ Інше. Деталі щодо доступних активностей, які можна переглянути, ви знайдете в цьому матеріалі → Як перевірити активність в акаунті.
Ознайомтеся також:
- Власні ролі - доступ до складських документів
- Власні ролі - доступ до користувачів
- Власні ролі - доступ до налаштувань акаунту
- Власні ролі - доступ до відділів/фірм у межах акаунту
- Власні ролі - доступ до платежів
- Власні ролі - доступ до бази продуктів
- Власні ролі - доступ до інтеграцій та додатків
- Власні ролі - доступ до документів і управління ними
- Власні ролі - доступ до прайс-листів
- Власні ролі – доступ до закладки Промокоди
- Власні ролі – доступ до складів
- Власні ролі – доступ до клієнтів
Назад
Додати коментар