Зміна тарифного плану (тип акаунта)

Створено: 29.04.2024
Остання актуалізація: 30.09.2024
Кількість відвідувань статті: 288

BitFaktura пропонує кілька тарифних планів:

  • безкоштовний план Micro (де можна створити та виставити до 3 документів на місяць); 
  • а також платні тарифи Start, Standard, Pro i Pro Plus з необмеженою кількістю документів. 

Серед них ви можете вибрати план, який найкраще відповідає вашим потребам, як для підприємця.

Щоб змінити тип акаунта (план):

  • перейдіть до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаут
  • натисніть сіру кнопку Змінити тип акаунта
  • виберіть тариф, який ви хочете підключити у своєму акаунті. Якщо ви переходите з вищого плану на нижчий, система може відобразити повідомлення про те, що даний тарифний план не можна вибрати, оскільки в акаунті ввімкнено наступні функції. Перелічені функції потрібно спочатку вимкнути, щоб внести відповідні зміни. 
 

Якщо в акаунті зараз вибрано план Micro, то кнопки “Змінити тип акаунта” не буде. З’явиться лише велика синя кнопка "Подивіться, що пропонують платні акаунти".

Як продовжити діючу підписку?


Якщо ви хочете продовжити поточну підписку на наступний період, натисніть кнопку Сплатити (продовжити підписку) - тоді з’явиться шлях для здійснення платежу.


Чи зміна тарифного плану під час його використання може призвести до втрати надлишкової оплати відносно нового плану? Щоб відрахувати оплачений період підписки, зверніться до відділу підтримки BitFaktura: info@bitfaktura.com.ua.

Зміна плану на нижчий не призведе до втрати клієнтської бази чи документів.
Щоб вирахувати надлишкову оплачену передплату, зверніться до відділу підтримки BitFaktura: info@bitfaktura.com.ua.

 


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки