Як перевірити активність в акаунті?

Створено: 13.05.2021
Остання актуалізація: 18.09.2025
Кількість відвідувань статті: 2181

Хочете знати, хто і коли заходив у ваш акаунт або вносив зміни в документи? У BitFaktura ви можете легко перевірити історію активності користувачів — від входу в систему до редагування рахунків-фактур. З цієї статті ви дізнаєтеся, де знайти цю інформацію та як нею користуватися.

Як перевірити активність в акаунті?

BitFaktura дозволяє Користувачам перевіряти свою активність, тобто які дії та в якому часі виконувались ними в акаунті.

Доступ до вкладки з активностями має виключно електронна адреса з роллю Власник акаунта – зазвичай це особа, яка здійснила реєстрацію. Більше про ролі можна прочитати у статті ролі (права користувачів) у системі.

Список активностей в акаунті можна знайти у закладці Налаштування > Активності. Ця функція доступна виключно для користувачів, які увійшли як власники акаунта – якщо ви користуєтеся іншою роллю, ця опція не відображатиметься у списку.



Користувачі мають у своєму розпорядженні перелік видів діяльності, пов’язаних з відправкою рахунків, що включає:

  • відправлення рахунку-фактури,
  • відправлення рахунку-фактури після здійснення автоматичної оплати,
  • надсилання нагадування про несплачений рахунок,
  • надсилання автоматичного нагадування про несплачений рахунок,
  • відправлення періодичного рахунку-фактури,
  • створення періодичного рахунка-фактури.

У налаштуваннях акаунта ви можете розширити список активностей, до яких матимете доступ. Для цього:

 
  1. перейти до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаунт


     
  2. Пролистайте сторінку вниз до розділу Інші та позначте прапорець біля опції Показувати активності користувачів

  3. підтвердьте зміни кнопкою Зберегти.



Активація цієї опції розширить список активностей, до яких ви матимете доступ як власник акаунта. Окрім вищезазначених активностей, також будуть відображатися:

  • Скасування документа,

  • Автоматичні платежі надсилання (власний шаблон),

  • Автоматичні платежі надсилання SMS,

  • Автоматичне надсилання SMS не вдалося,

  • Автоматичне надсилання рахунку-фактури,

  • Автоматичне надсилання SMS-сповіщення,

  • Автоматичне надсилання SMS-сповіщення не вдалося,

  • Додавання складської операції,

  • Додавання вкладення,

  • Редагування закупівельної ціни,

  • Редагування документа,

  • Редагування відділу,

  • Редагування клієнта,

  • Редагування складської операції,

  • Редагування платежу,

  • Налаштування онлайн-бухгалтерії,

  • Перегляд рахунка-фактури,

  • Об’єднання клієнтів,

  • Об’єднання товарів,

  • Створення акаунта,

  • Видалення документа,

  • Створення автоматичного платежу,

  • Верифікація електронної адреси,

  • Друк відсоткової ноти,

  • Друк нагадування про оплату,

  • Друк із публічного перегляду,

  • Друк документа,

  • Експорт документів,

  • Генерування нагадування про оплату,

  • Надсилання складського документа,

  • Надсилання перевірочного e-mail,

  • Надсилання рахунка-фактури,

  • Надсилання сповіщення про вхід із невідомого пристрою,

  • Надсилання нагадування пароля,

  • Надсилання попередження,

  • Надсилання сповіщення про зміну номера банківського рахунку у відділі,

  • Вхід користувача,

  • Запрошення користувача,

  • Архівування імпорту,

  • Ігнорування сповіщення про суттєве зростання видаткового рахунка-фактури,

  • Зміна статусу.

До закладки з активностями можна перейти також безпосередньо з рівня кожного виставленого документа в системі. У перегляді рахунку-фактури, під документом, є розділ Дії, пов'язані з документом, де ви знайдете дії, що стосуються саме цього документа. Під цим списком доступна фраза всі дії. Якщо натиснути на неї, система перенесе вас до повного списку активностей, тобто на закладку Налаштування > Активності



Завдяки вкладці з активностями ви можете самостійно перевірити, чому певний документ не відображається у списку рахунків-фактур — чи був він створений правильно, змінений або видалений. Система реєструє всі дії, виконані в акаунті, завдяки чому ви можете відстежити історію змін, дати їх внесення, а також визначити користувача, який їх здійснив. Це особливо корисно у ситуаціях, коли акаунтом користується кілька користувачів і вам потрібна точна інформація про перебіг роботи над документом.

Додаючи користувачів до акаунта ви можете призначати їм системні ролі — Адміністратор, Користувач, Бухгалтер — але жодна з цих ролей не надає доступу до закладки з активностями. Проте в системі є можливість створити власну роль із самостійно вибраними правами доступу. Така опція дозволяє надати доступ до активностей іншому користувачу, окрім власника акаунта. Детальніше про це ви можете прочитати у статті власні ролі - доступ до активності в акаунті

Ознайомтеся також: 
Як знайти старіші/історичні рахунки-фактури в обліковому записі?

Підтвердження надсилання рахунка-фактури



Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки