Як перевірити активність в акаунті?
Остання актуалізація: 18.09.2025
Хочете знати, хто і коли заходив у ваш акаунт або вносив зміни в документи? У BitFaktura ви можете легко перевірити історію активності користувачів — від входу в систему до редагування рахунків-фактур. З цієї статті ви дізнаєтеся, де знайти цю інформацію та як нею користуватися.
Як перевірити активність в акаунті?
BitFaktura дозволяє Користувачам перевіряти свою активність, тобто які дії та в якому часі виконувались ними в акаунті.
Доступ до вкладки з активностями має виключно електронна адреса з роллю Власник акаунта – зазвичай це особа, яка здійснила реєстрацію. Більше про ролі можна прочитати у статті ролі (права користувачів) у системі.
Список активностей в акаунті можна знайти у закладці Налаштування > Активності. Ця функція доступна виключно для користувачів, які увійшли як власники акаунта – якщо ви користуєтеся іншою роллю, ця опція не відображатиметься у списку.
Користувачі мають у своєму розпорядженні перелік видів діяльності, пов’язаних з відправкою рахунків, що включає:
- відправлення рахунку-фактури,
- відправлення рахунку-фактури після здійснення автоматичної оплати,
- надсилання нагадування про несплачений рахунок,
- надсилання автоматичного нагадування про несплачений рахунок,
- відправлення періодичного рахунку-фактури,
- створення періодичного рахунка-фактури.
У налаштуваннях акаунта ви можете розширити список активностей, до яких матимете доступ. Для цього:
- перейти до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаунт,
- Пролистайте сторінку вниз до розділу Інші та позначте прапорець біля опції Показувати активності користувачів,
- підтвердьте зміни кнопкою Зберегти.
Активація цієї опції розширить список активностей, до яких ви матимете доступ як власник акаунта. Окрім вищезазначених активностей, також будуть відображатися:
-
Скасування документа,
-
Автоматичні платежі надсилання (власний шаблон),
-
Автоматичні платежі надсилання SMS,
-
Автоматичне надсилання SMS не вдалося,
-
Автоматичне надсилання рахунку-фактури,
-
Автоматичне надсилання SMS-сповіщення,
-
Автоматичне надсилання SMS-сповіщення не вдалося,
-
Додавання складської операції,
-
Додавання вкладення,
-
Редагування закупівельної ціни,
-
Редагування документа,
-
Редагування відділу,
-
Редагування клієнта,
-
Редагування складської операції,
-
Редагування платежу,
-
Налаштування онлайн-бухгалтерії,
-
Перегляд рахунка-фактури,
-
Об’єднання клієнтів,
-
Об’єднання товарів,
-
Створення акаунта,
-
Видалення документа,
-
Створення автоматичного платежу,
-
Верифікація електронної адреси,
-
Друк відсоткової ноти,
-
Друк нагадування про оплату,
-
Друк із публічного перегляду,
-
Друк документа,
-
Експорт документів,
-
Генерування нагадування про оплату,
-
Надсилання складського документа,
-
Надсилання перевірочного e-mail,
-
Надсилання рахунка-фактури,
-
Надсилання сповіщення про вхід із невідомого пристрою,
-
Надсилання нагадування пароля,
-
Надсилання попередження,
-
Надсилання сповіщення про зміну номера банківського рахунку у відділі,
-
Вхід користувача,
-
Запрошення користувача,
-
Архівування імпорту,
-
Ігнорування сповіщення про суттєве зростання видаткового рахунка-фактури,
-
Зміна статусу.
До закладки з активностями можна перейти також безпосередньо з рівня кожного виставленого документа в системі. У перегляді рахунку-фактури, під документом, є розділ Дії, пов'язані з документом, де ви знайдете дії, що стосуються саме цього документа. Під цим списком доступна фраза всі дії. Якщо натиснути на неї, система перенесе вас до повного списку активностей, тобто на закладку Налаштування > Активності.
Завдяки вкладці з активностями ви можете самостійно перевірити, чому певний документ не відображається у списку рахунків-фактур — чи був він створений правильно, змінений або видалений. Система реєструє всі дії, виконані в акаунті, завдяки чому ви можете відстежити історію змін, дати їх внесення, а також визначити користувача, який їх здійснив. Це особливо корисно у ситуаціях, коли акаунтом користується кілька користувачів і вам потрібна точна інформація про перебіг роботи над документом.
Додаючи користувачів до акаунта ви можете призначати їм системні ролі — Адміністратор, Користувач, Бухгалтер — але жодна з цих ролей не надає доступу до закладки з активностями. Проте в системі є можливість створити власну роль із самостійно вибраними правами доступу. Така опція дозволяє надати доступ до активностей іншому користувачу, окрім власника акаунта. Детальніше про це ви можете прочитати у статті власні ролі - доступ до активності в акаунті.
Ознайомтеся також:
Як знайти старіші/історичні рахунки-фактури в обліковому записі?
Підтвердження надсилання рахунка-фактури
Назад
Додати коментар