Власні ролі - доступ до інтеграцій та додатків

Створено: 27.11.2024
Остання актуалізація: 02.12.2024
Кількість відвідувань статті: 9

BitFaktura пропонує можливість використовувати додаткові програми, такі як банківський імпорт, бухгалтерський експорт чи інтеграції з e-commerce. Доступ до цих опцій надається системним ролям, таким як Власник облікового запису чи Адміністратор. У межах облікового запису ви можете створити власну роль та надати користувачеві доступ лише до окремих опцій. З цієї інструкції ви дізнаєтеся, як надати доступ до вкладки Інтеграції та додатки


Власні ролі - доступ до інтеграцій та додатків


Щоб у межах дозволів надати доступ до закладки Інтеграції та додатки:
.
  1. перейдіть до вкладки Налаштування > Користувачі і в панелі зліва виберіть Ролі


  2. на наступному кроці скористайтеся кнопкою Додати нову роль


  3. заповніть поле Назва ролі,
  4. у розділі Дозволи позначте чекбокси біля тих опцій, до яких користувач повинен мати доступ,
  5. щоб надати доступ до закладки Інтеграції та додатки позначте чекбокс біля опції Інтеграції та додатки


  6. підтвердіть створення нової ролі, натиснувши Зберегти внизу сторінки, і призначте роль вибраній електронній адресі. 

Особа, яка має доступ до закладки Інтеграції та додатки матиме змогу скористатися банківськими імпортами або бухгалтерськими експортами. Окрім цього, у межах облікового запису вона зможе активувати та налаштовувати роботу інтеграцій, наданих в BitFaktura, наприклад, інтеграція з WooCommerce для інтернет-магазинів. 


Ознайомтеся також:


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки