Інтеграція BitFaktura з WooCommerce

Створено: 22.11.2024
Остання актуалізація: 10.12.2024
Кількість відвідувань статті: 26

Користувачі BitFaktura, які мають свій інтернет-магазин на платформі WooCommerce, можуть інтегрувати ці два інструменти. На практиці це виглядає так: програма генерує рахунок-фактуру після замовлення в інтернет-магазині, який базується на WooCommerce. Весь процес відбувається автоматично і без додаткового втручання. 
 

Як почати користуватися інтеграцією BitFaktura з WooCommerce?

Щоб користуватися інтеграцією, ви повинні мати активний обліковий запис у BitFaktura та інтернет-магазин на платформі WooCommerce, а також виконати кілька простих кроків для з'єднання обох систем:
  1. Увійдіть до свого облікового запису в BitFaktura та перейдіть до закладки Налаштування > Інтеграції та додатки > WooCommerce. Таким чином ви перейдете до налаштувань інтеграції.

  2. Натисніть кнопку Запустити, щоб розпочати процес підключення вашого інтернет-магазину на WooCommerce до BitFaktura.

  3. У відповідному місці у формі додайте URL-адресу вашого магазину та заповніть клієнтський ключ і приватний ключУВАГА! Щоб отримати його, вам потрібно увійти до адміністративної панелі WooCommerce і діяти відповідно до вказаних там інструкцій.

 

Конфігурація та налаштування

Після правильного заповнення даних магазину ви будете перенаправлені до форми, яка відповідає за конфігурацію WooCommerce. Ви також можете повернутися до неї пізніше через вкладку Налаштування > Інтеграції та додатки > WooCommerce > Налаштування.

Заповніть налаштування:
  1. Виберіть відділ, у рамках якого мають генеруватися рахунки-фактури. УВАГА! Якщо залишити це поле порожнім, рахунки-фактури за замовчуванням будуть створюватися у відділі, позначеному як ГОЛОВНИЙ. Головний відділ можна налаштувати у закладці Налаштування > Дані фірми.

  2. Виберіть, для яких статусів замовлень з магазину WooCommerce має бути створений рахунок у BitFaktura.

  3. Якщо хочете, можете також виставляти коректи для замовлень, які Скасовані, Повернуті або Неуспішні.

  4. Виберіть також, який тип документа має створюватися для замовлень, оформлених на платформі WooCommerce.

  5. Визначте, коли доставка має відображатися в документах.             
  6. За бажанням позначте Додаткові опції: автоматичну відправку рахунка клієнту, приховування відображення номера замовлення на рахунку або неврахування ПДВ у рахунках (ця опція дозволить створювати будь-які документи без ПДВ), пропуск створення документів для замовлень на 0 грн.
  7. Не забудьте налаштувати відповідні параметри щодо номера ІПН/ЄДРПОУ (щоб він відображався в документі). Це можна зробити на платформі WooCommerce.
 

Синхронізація складу


Увімкнувши опцію "Синхронізувати складські запаси", ви активуєте базову, односторонню синхронізацію залишків товарів відповідно до складу в BitFaktura. Ви також можете вирішити, чи хочете оновлювати ціни, які назви товарів відображати в документі, а також з яким складом мають бути пов’язані товари. 

УВАГА! Під час першого ввімкнення цієї опції варто натиснути кнопку Синхронізувати продукти з BitFaktura. Завдяки цьому існуючі залишки на складі будуть оновлені.

 

 

Налаштування у BitFaktura

Щоб забезпечити правильне з’єднання товарів, не забудьте додатково коди продуктів та увімкнути пов’язування продуктів у BitFaktura.

Інструкція:
  1. Пов’язування продуктів за кодом потрібно увімкнути, перейшовши до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Інтеграція > Пов’язування продуктів за кодом товару > Зберегти.
  2. Далі необхідно додати до продуктів коди продуктів через панель у BitFaktura: Склад/Продукти > Продукти > редагування продукту > Код продукту.
  3. Після виконання наведених вище дій товари, що з'являються в документах продажу, будуть пов'язані з елементами, наявними в базі продуктів у BitFaktura. 
УВАГА! Закладка та дії з товарами доступні в будь-якому тарифному плані, але повна підтримка складів та модуль "Управління складами" у BitFaktura доступні починаючи з тарифу Standard.

Слід також пам’ятати, що синхронізація не дозволяє "скопіювати" товари з BitFaktura до WooCommerce, тобто інтеграція не дає можливості автоматично створювати товари у WooCommerce на основі тих, що є в BitFaktura. Натомість у зворотному напрямку це можливо – товари, які з'являються в документах продажу, створених через інтеграцію з WooCommerce, можуть автоматично додаватися до бази BitFaktura.

Детальніше про це можна прочитати тут:
Автоматичне додавання продуктів з рахунка-фактури доступне після переходу до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Продукти > Продукти на рахунку-фактурі > вибрано опцію Автоматично додавати продукти з рахунка-фактури
Додавання продукту за допомогою рахунка-фактури продажу доступне після переходу до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Продукти > Виберіть у рахунку-фактурі продажу, чи бажаєте додати продукт до бази​​​​​​

 

Налаштування WooCommerce

Щоб синхронізація складу працювала правильно, не забудьте встановити в WooCommerce: Продукти > Редагувати продукт > Склад > Опцію: Увімкнути управління станом складу на рівні продукту.

 

Як додати більше ніж один магазин в інтеграції з WooCommerce?

  1. Якщо ви маєте декілька магазинів WooCommerce і бажаєте підключити їх до одного облікового запису в BitFaktura, перейдіть до розділу Налаштування > Інтеграції та додатки > WooCommerce > Налаштування та натисніть Додати нове підключення
  2. Далі додайте URL-адресу свого магазину, заповніть згенерований у WooCommerce клієнтський ключ та приватний ключ, а потім натисніть «Встановити».

  3. Додане з'єднання працюватиме незалежно. Це означає, що для кожного магазину ви можете налаштувати повністю окрему конфігурацію, перейшовши у вкладку «Деталі». У будь-який момент ви також можете видалити з'єднання, не порушуючи роботи інших підключень. 

Історія замовлень

У налаштуваннях інтеграції ви також знайдете вкладку «Переглянути історію замовлень». Список дозволяє переглядати замовлення, для яких система спробувала створити документ. У разі успіху ви зможете перейти до перегляду рахунку-фактури, а у разі невдачі – побачите інформацію про помилку та матимете можливість повторно спробувати створити документ. 

 
Дізнайтеся більше про інтеграцію BitFaktura з WooCommerce:
[FAQ] Інтеграція BitFaktura з WooCommerce - найпоширеніші питання
5 причин, чому варто скористатися інтеграцією Woocommerce&BitFaktura!

Ознайомтеся також:
Власні ролі - доступ до інтеграцій та додатків

Маєте запитання? Сумніви? Пропозиції щодо подальшого розвитку плагіна? Напишіть нам на адресу intehraciji@bitfaktura.ua


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки