Технічна підтримка - як надати доступ?
Створено:
11.02.2022
Остання актуалізація: 18.02.2022
Остання актуалізація: 18.02.2022
Кількість відвідувань статті: 239
Користувачі BitFaktura іноді стикаються з проблемою введення документів в систему або іншими незручностями під час роботи. У такій ситуації користувачеві потрібна допомога відділу підтримки, а щоб ми могли здіагнозувати проблему – надати тимчасовий доступ до облікового запису. Для такиї ситуацій, введено функцію надання технічної підтримки від системних адміністраторів. У виняткових випадках ви можете надати адміністраторам BitFaktura доступ до вашого облікового запису на визначений вами період часу.
Зробити це:
- перейдіть до Налаштування> Налаштування акаунта
- перейдіть на вкладку Ваш акаунт
- внизу сторінки, натисніть кнопку Надати тимчасовий доступ до акаунта для технічної підтримки
- виберіть зручну для вас дату в полі під кнопкою
- натисніть кнопку Зберегти

Назад
Додати коментар