Технічна підтримка - як надати доступ?

Створено: 11.02.2022
Остання актуалізація: 04.03.2024
Кількість відвідувань статті: 1565

Користувачі BitFaktura іноді стикаються з проблемою введення документів в систему або іншими незручностями під час роботи. У такій ситуації користувачеві потрібна допомога відділу підтримки, а щоб ми могли здіагнозувати проблему – надати тимчасовий доступ до облікового запису. Для такиї ситуацій, введено функцію надання технічної підтримки від системних адміністраторів. У виняткових випадках ви можете надати адміністраторам BitFaktura доступ до вашого облікового запису на визначений вами період часу.

Зробити це:

  • перейдіть до Налаштування> Налаштування акаунта
  • перейдіть на вкладку Ваш акаунт
  • внизу сторінки, натисніть кнопку Надати тимчасовий доступ до акаунта для технічної підтримки
  • виберіть зручну для вас дату в полі під кнопкою 
  • натисніть кнопку Зберегти

як надати доступ службі підтримки


Назад


Comments

Avatar sugester medium
borukh82@gmail.com
Перевищив ліміт неправильного паролю прошу надати доступ швидше ніж через 60 хв

вт., 31 січ. 2023, 20:30:24 +0100


tetianap
tetianap
Відповідь:   Доброго дня,
з того що я бачу, ліміт невдалих входів в систему вже обнулено на Вашому акаунті.

З повагою, Тетяна.

ср., 01 лют. 2023, 09:46:36 +0100


Avatar sugester medium
Viktor Samoilenko
Перевищив ліміт неправильного паролю. прошу надати доступ швидше ніж через 60 хв

пн., 04 бер. 2024, 11:49:23 +0100


Додати коментар




Наша служба підтримки