Технічна підтримка - як надати доступ?
Створено:
11.02.2022
Остання актуалізація: 04.03.2024
Остання актуалізація: 04.03.2024
Кількість відвідувань статті: 1565
Користувачі BitFaktura іноді стикаються з проблемою введення документів в систему або іншими незручностями під час роботи. У такій ситуації користувачеві потрібна допомога відділу підтримки, а щоб ми могли здіагнозувати проблему – надати тимчасовий доступ до облікового запису. Для такиї ситуацій, введено функцію надання технічної підтримки від системних адміністраторів. У виняткових випадках ви можете надати адміністраторам BitFaktura доступ до вашого облікового запису на визначений вами період часу.
Зробити це:
- перейдіть до Налаштування> Налаштування акаунта
- перейдіть на вкладку Ваш акаунт
- внизу сторінки, натисніть кнопку Надати тимчасовий доступ до акаунта для технічної підтримки
- виберіть зручну для вас дату в полі під кнопкою
- натисніть кнопку Зберегти
Назад
Comments
borukh82@gmail.com
вт., 31 січ. 2023, 20:30:24 +0100
tetianap
з того що я бачу, ліміт невдалих входів в систему вже обнулено на Вашому акаунті.
З повагою, Тетяна.
ср., 01 лют. 2023, 09:46:36 +0100
Viktor Samoilenko
пн., 04 бер. 2024, 11:49:23 +0100
Додати коментар