Автоматичне додавання продуктів до бази продуктів

Створено: 15.05.2024
Остання актуалізація: 27.11.2024
Кількість відвідувань статті: 159

Опція автоматичного додавання продуктів до бази даних продуктів призначена для спрощення вашої роботи та можливості швидкого збереження продукту у вашому обліковому записі при першому виставленні рахунка-фактури з даним продуктом без необхідності попереднього створення його у вашій продуктовій базі.

Як це виглядає на практиці?

По-перше, переконайтеся, що в меню Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Продукти > Продукти на рахунку-фактурі вибрана опція Автоматично додавати до бази даних продукти з рахунка-фактури.
Ця опція увімкнена за замовчуванням для кожного акаунта, тому, якщо ви ніколи її не змінювали, вона має бути активною. 



Перейдіть до форми оформлення документів і створіть рахунок-фактуру з продуктом, якого ще немає у вашому списку продуктів.



Після збереження документа ви побачите рахунок-фактуру з новим продуктом, який був доданий до вашого списку продуктів під час збереження. Назва продукту буде виділена синім кольором, і, клацнувши на неї, ви перейдете до новоствореної картки продукту.



Перейшовши на карту продукту, ви можете завершити налаштування продукту, додавши іншу інформацію про продукт, крім того, що було скопійовано з рахунк-фактури.
Зверніть увагу, якщо ви використовуєте Управління складом, не забудьте додати стани запасів продукту за допомогою складських документів.



Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки