Власні ролі – доступ до клієнтів

Створено: 29.11.2024
Остання актуалізація: 02.12.2024
Кількість відвідувань статті: 13

Можливість налаштування опцій у системі дозволяє адаптувати обліковий запис до ваших потреб та специфіки діяльності. Ви можете ділитися доступом до облікового запису з іншими користувачами, призначаючи їм заздалегідь визначені системні ролі. Використовуючи опцію створення нових ролей у системі, ви отримуєте контроль над тим, до яких даних матиме доступ користувач. У цій статті описано, як надати доступ до бази клієнтів і які права це включає.


Власні ролі – доступ до клієнтів


Щоб у рамках прав доступу надати доступ до клієнтів:
.
  1. перейдіть до закладки Налаштування > Користувачі і в панелі зліва виберіть Ролі


  2. на наступному кроці скористайтеся кнопкою Додати нову роль


  3. заповніть поле Назва ролі,
  4. у розділі Дозволи позначте чекбокси біля тих опцій, до яких користувач повинен мати доступ,
  5. щоб надати доступ до бази клієнтів, позначте прапорець біля опції Клієнти


  6. підтвердіть створення нової ролі, натиснувши Зберегти внизу сторінки, і призначте роль вибраній електронній адресі. 

Особа, яка має доступ до закладки Клієнти, матиме можливість переглядати список клієнтів, створювати їх вручну, редагувати та видаляти.

Увага: Користувач, який не отримав права доступу до "Клієнти", зможе вибирати клієнтів із бази клієнтів під час створення рахунку-фактури. Дані клієнта, якого немає в базі, введені на рахунку-фактурі таким користувачем, будуть збережені в обліковому записі.


Ознайомтеся також: 


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки