Як видалити дані здубльованих клієнтів?
Створено:
08.10.2021
Остання актуалізація: 10.11.2021
Остання актуалізація: 10.11.2021
Кількість відвідувань статті: 980
При ручному введенні даних можуть виникнути помилки, пов'язані з ім'ям Постачальника, і таким чином помилково може бути створений новий Клієнт у базі.
BitFaktura вирішує цю проблему, пропонуючи можливість об'єднання клієнтів.
Щоб об’єднати клієнтів:
В результаті лише один клієнт залишиться у списку клієнтів з усіх вибраних.
Якщо в одному полі на картках кількох Клієнтів є інша інформація, система оновить це поле інформацією з картки Клієнта, обраної за допомогою кнопки «Вибрати».
Об'єднання клієнтів не вплине на дані, розміщені у раніше виданих документах.
BitFaktura вирішує цю проблему, пропонуючи можливість об'єднання клієнтів.
Щоб об’єднати клієнтів:
- перейдіть на вкладку Клієнти
- встановіть прапорці на наявність подібних назв
- натисніть кнопку З'єднати клієнтів
- натисніть кнопку Вибрати поруч з іменем Клієнта, яким ви хочете користуватися
В результаті лише один клієнт залишиться у списку клієнтів з усіх вибраних.
Якщо в одному полі на картках кількох Клієнтів є інша інформація, система оновить це поле інформацією з картки Клієнта, обраної за допомогою кнопки «Вибрати».
Об'єднання клієнтів не вплине на дані, розміщені у раніше виданих документах.
Назад
Додати коментар