Як видалити дані здубльованих клієнтів?
Створено:
08.10.2021
Остання актуалізація: 10.11.2021
Остання актуалізація: 10.11.2021
Кількість відвідувань статті: 930
При ручному введенні даних можуть виникнути помилки, пов'язані з ім'ям Постачальника, і таким чином помилково може бути створений новий Клієнт у базі.
BitFaktura вирішує цю проблему, пропонуючи можливість об'єднання клієнтів.
Щоб об’єднати клієнтів:
![vybraty klienta](https://files1.intum.net/r/radgost/files/32089/vybraty%20klienta.jpg)
В результаті лише один клієнт залишиться у списку клієнтів з усіх вибраних.
Якщо в одному полі на картках кількох Клієнтів є інша інформація, система оновить це поле інформацією з картки Клієнта, обраної за допомогою кнопки «Вибрати».
Об'єднання клієнтів не вплине на дані, розміщені у раніше виданих документах.
BitFaktura вирішує цю проблему, пропонуючи можливість об'єднання клієнтів.
Щоб об’єднати клієнтів:
- перейдіть на вкладку Клієнти
- встановіть прапорці на наявність подібних назв
- натисніть кнопку З'єднати клієнтів
![zjednaty klientiv](https://files1.intum.net/r/radgost/files/32089/zjednaty%20klientiv.jpg)
- натисніть кнопку Вибрати поруч з іменем Клієнта, яким ви хочете користуватися
![vybraty klienta](https://files1.intum.net/r/radgost/files/32089/vybraty%20klienta.jpg)
В результаті лише один клієнт залишиться у списку клієнтів з усіх вибраних.
Якщо в одному полі на картках кількох Клієнтів є інша інформація, система оновить це поле інформацією з картки Клієнта, обраної за допомогою кнопки «Вибрати».
Об'єднання клієнтів не вплине на дані, розміщені у раніше виданих документах.
Назад
Додати коментар