Як видалити дані здубльованих клієнтів?

Створено: 08.10.2021
Остання актуалізація: 10.11.2021
Кількість відвідувань статті: 980

При ручному введенні даних можуть виникнути помилки, пов'язані з ім'ям Постачальника, і таким чином помилково може бути створений новий Клієнт у базі.

BitFaktura вирішує цю проблему, пропонуючи можливість об'єднання клієнтів.

Щоб об’єднати клієнтів:
  • перейдіть на вкладку Клієнти
  • встановіть прапорці на наявність подібних назв
  • натисніть кнопку З'єднати клієнтів
zjednaty klientiv
  • натисніть кнопку Вибрати поруч з іменем Клієнта, яким ви хочете користуватися
vybraty klienta

В результаті лише один клієнт залишиться у списку клієнтів з усіх вибраних.

Якщо в одному полі на картках кількох Клієнтів є інша інформація, система оновить це поле інформацією з картки Клієнта, обраної за допомогою кнопки «Вибрати».

Об'єднання клієнтів не вплине на дані, розміщені у раніше виданих документах.


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки