Видалення акаунта в BitFaktura

Створено: 02.05.2024
Остання актуалізація: 24.05.2024
Кількість відвідувань статті: 338

BitFaktura дає Користувачам можливість у будь-який час видалити свій акаунт.

Пам’ятайте, що видалення акаунта не можна скасувати через сім днів після його видалення. 
Будь ласка, зверніть увагу, що після закінчення цього часу неможливо буде відновити жодні документи. Експортуйте ті, які можуть знадобитися вам у майбутньому.


Щоб видалити акаунт:
  • перейдіть до закладки Налаштування > Налаштування акаунта
  • прокрутіть донизу сторінки 
  • натисніть на сіру кнопку Видалити акаунт (але пам’ятайте, що її може бачити лише користувач із статусом власника акаунта)
usun%CC%81

Після натискання ви побачите повідомлення із запитом, чи підтверджуєте ви видалення свого акаунта. У повідомленні також міститься інформація про можливість відновлення вашого акаунта. Щоб підтвердити видалення, натисніть OK.

Після підтвердження повідомлення ви отримаєте інформацію про дату його безповоротного видалення та про відправку посилання для підтвердження видалення акаунта. 

Ви також матимете можливість заповнити опитування, у якому ви зможете надати нам інформацію про причину, чому ви відмовляєтесь від користування сервісом BitFaktura. 

Щоб підтвердити видалення, перейдіть до своєї електронної скриньки та знайдіть повідомлення про видалення акаунта. Щоб ваш акаунт було видалено належним чином, натисніть кнопку Видалити акаунт у надісланому вам повідомленні. 

Після вибору цієї опції та натискання посилання в електронному листі система відобразить повідомлення з кнопкою Відновити акаунт. Час використання опції відновлення акаунта становить 7 днів. Протягом цього періоду ви можете повернутися до надісланого електронного листа та скористатися посиланням для відновлення свого акаунта в системі або скористатися кнопкою, яка відображається на головній сторінці. 
 


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки