Інтеграція з Sugester

Створено: 06.06.2024
Остання актуалізація: 06.06.2024
Кількість відвідувань статті: 86

Якщо ви використовуєте систему Sugester.pl - сервіс для управління, обслуговування клієнтів і планування роботи у вашій компанії - то вже за кілька кроків ваш список клієнтів з BitFaktura, виставлені їм рахунки-фактури, а також кожна зміна, внесена до цього списку, будуть автоматично імпортовані до вашої CRM.

З цієї статті ви дізнаєтеся: 

  • в чому полягає інтеграція BitFaktura із Sugester;
  • як активувати інтеграцію з Sugester;
  • як додати API Token з Sugester do BitFaktura;
  • як переключатися між BitFaktura та Sugester;
  • чому я не можу переключатися між системами;
  • як видалити інтеграцію з Sugester..

В чому полягає інтеграція BitFaktura із Sugester?


Інтеграція BitFaktura з Sugester стосується бази клієнтів і рахунків-фактур, які в Sugester називаються справами. Об’єднавши ці дві системи, ви отримаєте доступ до загальної бази даних клієнтів, включаючи рахунки-фактури, створені для них.

Додавання нового клієнта або редагування існуючого в BitFaktura призведе до того ж у Sugester і навпаки. Якщо ви додаєте нового клієнта в CRM, він також буде створений в BitFaktura. 

Рахунок-фактура, створений у BitFaktura, створить нову справу для даного клієнта в Sugester. У рамках справи ви матимете доступ до посилання, яке перенаправить вас безпосередньо до рахунка-фактури, створеного в BitFaktura. Однак пам’ятайте, що видалення документа працює лише в певній системі. Якщо ви видалите рахунок-фактуру в BitFaktura, він усе ще буде доступний у Sugester і навпаки. 

Як активувати інтеграцію з Sugester?

Щоб увімкнути інтеграцію:

  • перейдіть до меню Налаштування > Налаштування акаунта;
  • далі виберіть закладку Інтеграція;
  • перейдіть до розділу Вхід
  • у полі Спосіб входу виберіть опцію За замовчуванням 
  • натисніть кнопку Зберегти
.

Щоб ваша база даних клієнтів із BitFaktura автоматично синхронізувалася з базою даних у Sugester (і навпаки), а всі рахунки-фактури, виставлені в контексті даного клієнта, відображалися в Sugester як нові справи:

  • увійдіть у свій акаунт Sugester;
  • перейдіть до верхнього меню Налаштування > API > Переглянути;
  • натисніть кнопку Додати новий ApiToken;
.
.

.
  • у полі тип виберіть Токен з префіксом;
  • поле опис є інформативним, щоб ви знали, для якої інтеграції ви використовували даний токен;
  • підтвердіть створення токена кнопкою Зберегти;
  • зі списку створених APITokens скопіюйте той, який створено для інтеграції з BitFaktura.
.
.

.

Як додати API Token з Sugester do BitFaktura?


На наступному кроці:
  • увійдіть у свій акаунт на сайті BitFaktura;
  • перейдіть до меню Налаштування > Налаштування акаунта;
  • далі виберіть закладку Інтеграція;
  • перейдіть до розділу Інтегрувати з Sugester;
  • вставте скопійований з Sugester API Token в поле Код авторизації API з Sugester;
  • натисніть помаранчеву кнопку Створити інтеграцію і підтвердіть повідомлення про створений акаунт;
  • підтвердіть зміни кнопкою Зберегти внизу сторінки.
.


Щоб перевірити, чи правильно створено підключення, перейдіть до свого акаунта Sugester і виберіть Налаштування > Налаштування акаунта > Інтеграції. Опція Інтеграція з BitFaktura має бути позначена, а в полі BitFaktura API Token ви побачите автоматично створений токен, який з’єднує обидві системи.

Відтепер усі зміни постійних даних і нових клієнтів у BitFaktura будуть автоматично імпортовані до Sugester і навпаки. Крім того, усі нові рахунки-фактури, виставлені певному клієнту в BitFaktura, відображатимуться на картці клієнта в Sugester CRM як нова справа.

Майте на увазі, що якщо ви синхронізуєтеся вперше, варто скористатися ще однією опцією, щоб надіслати всіх клієнтів до Sugester:

  • перейдіть до меню Налаштування > Налаштування акаунта
  • перейдіть до закладки Інтеграція
  • перейдіть до розділу Синхронізація
  • у полі Тип виберіть опцію client:sync
  • у полі Адреса вставте https://Назва_Акаунта.sugester.pl/app/clients/external_update.json                                                   (Назва_Акаунта в адресі замініть на назву свого акаунта в Sugester)
  • у полі Api token вставте свій API token з Sugester 


Zrzut ekranu 2019 09 18 o 12

  • натисніть кнопку Зберегти
 

Як переключатися між BitFaktura та Sugester?


Безпосередньо зі свого акаунта BitFaktura та Sugester ви можете переключатися між системами одним натисканням. 

Після системної інтеграції ви побачите додаткову опцію CRM у верхньому меню BitFaktura. А у Sugester з’явиться опція РАХУНКИ-ФАКТУРИ. За допомогою цих кнопок ви зможете легко перемикатися між системами без додаткового входу. 



Перемикання користувачів між BitFaktura та Sugester можливо завдяки протоколу Multipass. Під час інтеграції BitFaktura стає сервером Multipass, а в Sugester вхід змінюється з типового на Multipass Вхід.

Чому я не можу переключатися між BitFaktura та Sugester?


Використання кнопок CRM і Рахунки-фактури дозволяє швидко перемикатися між системами. Однак іноді виникає проблема, і автоматичне перемикання не працює належним чином. Тоді ви можете помітити повідомлення Помилка входу через Multipass. Чому ви його бачите? Проблема, швидше за все, викликана різними логінами в BitFaktura та Sugester. Щоб скористатися опцією перемикання, логіни в обох системах повинні бути однаковими. 

Ви можете змінити свій логін у Sugester. Для цього перейдіть до закладки Налаштування > Користувачі > Редагування користувача. У полі Логін введіть ту саму електронну адресу, з якою ви входите в BitFaktura. 

Якщо ви хочете змінити свій логін на сайті BitFaktura, клацніть адресу електронної пошти, яка відображається поруч із опцією Налаштування та виберіть Профіль. Далі натисніть кнопку Редагувати профіль / Змінити пароль. У полі Логін введіть новий адрес e-mail і підтвердіть зміни кнопкою Зберегти.


Як видалити інтеграцію з Sugester?


Якщо ви хочете вимкнути інтеграцію з Sugester, просто видаліть токен API, який з’єднує їх в одній із систем.

Щоб видалити API Токен у BitFaktura, перейдіть до Налаштування > Налаштування акаунта > Інтеграція. У розділі Інтеграція з Sugester у полі Код авторизації Sugester API видаліть вставлений код. Також очистіть значення в розділі Webhooks, які були створені при створенні інтеграції. Підтвердьте внесені зміни, натиснувши кнопку Зберегти

Щоб видалити API Токен у Sugester, виберіть Налаштування > Налаштування акаунта > Інтеграції. Видаліть API Token в полі BitFaktura API TOKEN і підтвердьте зміни кнопкою Зберегти



Якщо ви хочете, щоб усі історичні рахунки-фактури у вашому акаунті BitFaktura відображалися як справи в Sugester, надішліть цей запит до служби підтримки Sugester за такою адресою: info@sugester.pl.

Якщо у вас уже є окремий акаунт у Sugester і BitFaktura і ви хочете їх поєднати, також напишіть у службу підтримки Sugester за такою адресою: info@sugester.pl.



Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки