Як перевірити, чи був рахунок доставлений на пошту контрагента

Створено: 16.07.2024
Остання актуалізація: 16.07.2024
Кількість відвідувань статті: 46

Якщо ми хочемо перевірити, чи отримав наш контрагент (його поштовий сервер) лист з рахунком, який ми відправили безпосередньо з сервісу, потрібно перейти до перегляду відправленого рахунку, натиснувши на його номер.​

podglad faktury


Далі під рахунком-фактурою знаходиться розділ Дії, пов'язані з документом.

У панелі дії міститься інформація про створення, редагування, друк та відправку документа, що включає точну дату і час процесу. Статус "доставлено" інформує нас, що поштовий сервер нашого контрагента точно отримав кореспонденцію, але це не означає, що контрагент обов'язково її прочитав. Повідомлення могло застрягти в одній з численних закладок на пошті, наприклад, у закладці СПАМ.

Іншими статусами відправки документа є статуси: "надіслано" (кореспонденція відправляється) синього кольору та статус "не доставлено" червоного кольору.

aktywnoscu zw z dok




Червоний статус відображає повідомлення про причину недоставки кореспонденції.

Що робити, коли маємо довгий час відправки повідомлення зі статусом синього кольору. Це пов'язано з процедурами багатьох поштових серверів, які першу кореспонденцію "відбивають", розглядаючи її як СПАМ, але з проханням про повторне відправлення кореспонденції для підтвердження достовірності повідомлення. Друге автоматичне відправлення повідомлення нашим поштовим сервером приймається і доставляється до користувача пошти, тоді статус відправки у сервісі BitFaktura.com.ua змінюється на "доставлено" (зелений колір).



Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки