Блокування акаунта, незважаючи на оплачену підписку

Створено: 01.08.2024
Остання актуалізація: 01.08.2024
Кількість відвідувань статті: 246

Буває так, що, маючи оплачений абонемент у BitFaktura і перебуваючи в системі в своєму акаунті, випадково під час перегляду тарифів вибираємо інший план, ніж той, що був оплачений нами. Також є можливість змінити його з рівня свого облікового запису Налаштування > Налаштування акаунта > Змінити тип акаунта

Тоді програма переносить нас на сторінку Оплата

1płatność

Якщо ви хочете продовжувати користуватися своїм обліковим записом на BitFaktura без необхідності оплати помилково вибраного абонементу, зверніть увагу на текст нижче: 'ПРИМІТКА: Ви все ще маєте оплачений план 'Start/Standard/Pro/Max'. Ви можете повернутися до нього, натиснувши ТУТ'

kliknij i oplac1


Натискаючи згідно з інструкцією, ми знову вибираємо свій оплачений план, і акаунт одразу розблокується.

Можна також перейти в Налаштування > Налаштування акаунта і виконати дії, аналогічні вищезазначеним > натиснути ТУТ.

zmien typ tutaj


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки