Блокування акаунта, незважаючи на оплачену підписку
                                        
                                            Створено:  
                                            01.08.2024
                                            
Остання актуалізація: 01.08.2024
                                                                                                     
                                    Остання актуалізація: 01.08.2024
              
                                        
                                            Кількість відвідувань статті: 533
                                        
                                      
                                         
                                    
                                    
                                                      
                                    
                                    Буває так, що, маючи оплачений абонемент у BitFaktura і перебуваючи в системі в своєму акаунті, випадково під час перегляду тарифів вибираємо інший план, ніж той, що був оплачений нами. Також є можливість змінити його з рівня свого облікового запису Налаштування > Налаштування акаунта > Змінити тип акаунта. 
Тоді програма переносить нас на сторінку Оплата.

Якщо ви хочете продовжувати користуватися своїм обліковим записом на BitFaktura без необхідності оплати помилково вибраного абонементу, зверніть увагу на текст нижче: 'ПРИМІТКА: Ви все ще маєте оплачений план 'Start/Standard/Pro/Max'. Ви можете повернутися до нього, натиснувши ТУТ'.

Натискаючи згідно з інструкцією, ми знову вибираємо свій оплачений план, і акаунт одразу розблокується.
Можна також перейти в Налаштування > Налаштування акаунта і виконати дії, аналогічні вищезазначеним > натиснути ТУТ.
 
                                
 
                                
                                Тоді програма переносить нас на сторінку Оплата.

Якщо ви хочете продовжувати користуватися своїм обліковим записом на BitFaktura без необхідності оплати помилково вибраного абонементу, зверніть увагу на текст нижче: 'ПРИМІТКА: Ви все ще маєте оплачений план 'Start/Standard/Pro/Max'. Ви можете повернутися до нього, натиснувши ТУТ'.

Натискаючи згідно з інструкцією, ми знову вибираємо свій оплачений план, і акаунт одразу розблокується.
Можна також перейти в Налаштування > Налаштування акаунта і виконати дії, аналогічні вищезазначеним > натиснути ТУТ.
 
                                Назад
 
						
Додати коментар