Блокування акаунта, незважаючи на оплачену підписку
Створено:
01.08.2024
Остання актуалізація: 01.08.2024
Остання актуалізація: 01.08.2024
Кількість відвідувань статті: 248
Буває так, що, маючи оплачений абонемент у BitFaktura і перебуваючи в системі в своєму акаунті, випадково під час перегляду тарифів вибираємо інший план, ніж той, що був оплачений нами. Також є можливість змінити його з рівня свого облікового запису Налаштування > Налаштування акаунта > Змінити тип акаунта.
Тоді програма переносить нас на сторінку Оплата.
Якщо ви хочете продовжувати користуватися своїм обліковим записом на BitFaktura без необхідності оплати помилково вибраного абонементу, зверніть увагу на текст нижче: 'ПРИМІТКА: Ви все ще маєте оплачений план 'Start/Standard/Pro/Max'. Ви можете повернутися до нього, натиснувши ТУТ'.
Натискаючи згідно з інструкцією, ми знову вибираємо свій оплачений план, і акаунт одразу розблокується.
Можна також перейти в Налаштування > Налаштування акаунта і виконати дії, аналогічні вищезазначеним > натиснути ТУТ.
Тоді програма переносить нас на сторінку Оплата.
Якщо ви хочете продовжувати користуватися своїм обліковим записом на BitFaktura без необхідності оплати помилково вибраного абонементу, зверніть увагу на текст нижче: 'ПРИМІТКА: Ви все ще маєте оплачений план 'Start/Standard/Pro/Max'. Ви можете повернутися до нього, натиснувши ТУТ'.
Натискаючи згідно з інструкцією, ми знову вибираємо свій оплачений план, і акаунт одразу розблокується.
Можна також перейти в Налаштування > Налаштування акаунта і виконати дії, аналогічні вищезазначеним > натиснути ТУТ.
Назад
Додати коментар