Як виставити замовлення?

Створено: 02.10.2024
Остання актуалізація: 04.10.2024
Кількість відвідувань статті: 23

Користуєтеся доступними в BitFaktura опціями і замислюєтеся, що таке документ "Замовлення" та чи може він бути корисним у вашому щоденному виставленні рахунків? Коли найкраще використовувати його і як створити цей тип документа в системі? У цій статті ви знайдете інформацію про сам документ, а також дізнаєтеся, коли він може стати в пригоді у твоїй діяльності.

Документ Замовлення, доступний в BitFaktura, є небухгалтерським документом, як і Проформа. Це свого роду пропозиція, яку ви надаєте своєму контрагенту. Це також документ, на основі якого можна сформувати авансові рахунки, коли оплата операції здійснюється частинами.
 

Як активувати документ Замовлення в системі?

Щоб мати можливість виставляти цей вид документа, його необхідно активувати в системі. Для цього перейдіть до закладки меню Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаунт. У розділі Які документи виставляти позначте прапорець біля опції Замовлення та підтвердіть зміни кнопкою Зберегти. Відтепер ви можете виставляти цей тип документа в межах свого облікового запису.

Як виставити Замовлення?


Щоб виставити своє перше Замовлення, перейдіть до вкладки Доходи > Замовлення > Додати. Ви також можете скористатися кнопкою + Замовлення, яка відображається на головній сторінці вашого облікового запису.



Заповніть форму Замовлення так само, як і в разі інших документів, які ви створюєте у своєму обліковому записі. Номер документа буде надано системою. Автоматично також заповняться поля дата виставлення, місце виставлення і дата продажу. Вкажіть дані Покупця та заповніть позиції в Замовленні. Визначте вид та термін оплати. Також перевірте опції, доступні в розділі Показати більше опцій або Приховати додаткові опції, якщо вони вже розгорнуті. Там ви можете додати, наприклад, приватну нотатку чи додаткові зауваження до документа. Підтвердіть створення документа кнопкою Зберегти внизу сторінки.


В режимі попереднього перегляду створеного документа ви можете скористатися додатковими опціями, доступними на сірій панелі, такими як редагування, надсилання електронною поштою, друк або експорт у формат PDF. З такого створеного Замовлення ви також можете безпосередньо згенерувати рахунок-фактуру. Достатньо на панелі у верхній частині документа вибрати опцію Створити рахунок-фактуру. Система автоматично заповнить усі дані на основі Замовлення, а вам залишиться лише підтвердити створення документа, натиснувши Зберегти внизу сторінки.

 

Замовлення і оплата у формі авансу


Замовлення слід використовувати також, якщо оплата за транзакцію здійснюється в розстрочку, і ви отримуєте від Контрагента аванс. У такому випадку ви виставляєте в системі авансовий рахунок за частину оплати, яку отримали, а як підсумок всієї транзакції створюєте в системі остаточний рахунок-фактуру.
.

Як виставити Замовлення за допомогою API-запиту?


Завдяки відкритому API BitFaktura ви також можете виставити документ Замовлення, використовуючи зовнішні інтеграції. У надісланому до BitFaktura API-запиті має бути запис "kind", від якого залежить, який тип документа буде створено в системі. Значення цього запису для документа Замовлення – "estimate".

API-запит має надіслати до BitFaktura запис “kind”:”estimate”.

Опис значення поля kind та інших елементів рахунка-фактури можна знайти в нашій документації API, яка доступна ТУТ.



Як виставити Замовлення в мобільному додатку?


В BitFaktura ви також можете виставити Замовлення з рівня мобільного додатку. Щоб це зробити:
  1. активуйте цей тип документів за допомогою шляху Налаштування > Налаштування акаунта > Інші документи > Які документи виставляти > (прапорець) Замовлення > Зберегти зміни.
  2. перейдіть на головну панель і безпосередньо виберіть Замовлення,
  3. або перейдіть до Доходів (нижнє меню додатку), натисніть на іконку плюса, що знаходиться у правому нижньому куті, і виберіть зі списку потрібний документ.
  4. заповніть форму Замовлення - заповніть/перевірте поле Продавець, Покупець, Позиції на рахунку-фактурі та Термін оплати. Коли основні дані в Замовленні будуть заповнені вами, збережіть документ.
Коли ви виберете опцію виставлення авансового або кінцевого рахунка-фактури на основі замовлення, документ буде автоматично додано до секції пов'язаних документів у перегляді авансового або кінцевого рахунка-фактури.
 


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки