Надсилання рахунків-фактур з моєї власної адреси електронної пошти

Створено: 19.05.2021
Остання актуалізація: 27.06.2024
Кількість відвідувань статті: 1431

BitFaktura надає можливість відправляти електронні листи з системи так, щоб вони виглядали, ніби надіслані з вашої власної електронної скриньки. Ця опція доступна в планах Pro та Pro Plus. У цій статті ми покажемо вам, де в налаштуваннях облікового запису доступна опція вибору способу відправки, а також як налаштувати DNS та DKIM, щоб повідомлення з рахунками доставлялися правильно.

Як надіслати рахунки-фактури з BitFaktura з власної електронної адреси?


Щоб скористатися опцією надсилання з власної електронної адреси:

  • перейдіть до Налаштування > Налаштування акаунта > Відправка електронною поштою
  • встановіть прапорець Використати власну назву електронної адреси
  • ввівши адресу у поле Електронна адреса, з якої електронні листи будуть надсилатися клієнтам, зробіть це за такою формулою: Євген Шевченко <jevhen.shevchenko@domen.ua>

УВАГА! З 1.02.2024 року домени Google, Yahoo та інші, при встановленні в полі <from> іншої адреси відправлення, ніж домен поштового сервера, з якого фактично відправляється повідомлення, вимагають додаткових налаштувань поштової скриньки, описаних нижче.

 

Налаштування DNS


Якщо ви користуєтесь опцією Використати власну назву електронної адреси, ми радимо вам також налаштувати відповідну конфігурацію DNS у вашому домені (тому, з якого відправляються електронні листи). Для цього зв'яжіться з людиною, яка обслуговує ваш домен, або самостійно знайдіть місце для налаштування DNS вашого домену.

У DNS домену додайте запис TXT (що буде дозволом для BitFaktura надсилати електронні листи) зі значенням:

v=spf1 mx include:spfa.bitfaktura.com.ua ~all

Без цього налаштування ваші електронні листи з рахунками-фактурами можуть не надходити до одержувачів або бути позначені як спам.

Що робити, якщо у вашому домені вже є один запис TXT, що починається з v=spf . Замість додавання другого - потрібно розширити існуючий запис до дозволу надсилання листів для BitFaktura.

Зробити це можна так:

  • до запису домену TXT безпосередньо перед  ~all, -all+all або ?all додати фразу include:spfa.bitfaktura.com.ua
  • перевірити правильність запису за посиланням


Налаштування DKIM

Додатково, в тарифних планах Pro i Pro Plus, після конфігурації SPF можете налаштувати DKIM. Для цього перейдіть до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Відправка електронною поштою.
 

УВАГА! Додавання DKIM можливо лише Користувачем зі статусом «Власник акаунта» та «Адміністратор» 
ВАЖЛИВО! Таким чином система дозволяє додавати лише ОДИН домен на акаунт.


Біля заповненого поля Електронна адреса, з якої електронні листи будуть надсилатися клієнтам натисніть кнопку Налаштування DKIM.



З'явиться поле для введення домену, де система запропонує домен з попередньо заповненої адреси електронної пошти в полі Електронна адреса, з якої електронні листи будуть надсилатися клієнтам.

У цьому полі ви можете вручну змінити значення домену.



Після підтвердження даних і натискання кнопки Додати система покаже очікувані значення записів DKIM у новому вікні.
У верхній частині вікна ви побачите повідомлення з нагадуванням про введення записів DNS на панелі керування доменом

Далі в спеціальних полях наводяться назви записів, розділені на: тип запису, назва запису, значення запису. 

У DKIM ми маємо такі типи записів: CNAME em, CNAME s1._domainkey, CNAME s2._domainkey, TXT_dmarc.

Після додавання записів на панелі керування доменом ви можете повернутися до вікна BitFaktura та перевірити записи за допомогою кнопки Перевірити. Перевірка записів можлива з певними інтервалами. Між кожною спробою перевірки має пройти не менше 5 хвилин.

Якщо ви передумали або зробили помилку в домені, ви можете видалити конфігурацію DKIM за допомогою кнопки Видалити та додати нову з іншим доменом.

Коли записи DNS буде перевірено, система відобразить повідомлення: Домен успішно підтверджений!

Система надає можливість додати таким чином один домен у рамках акаунта. Коли домен вже додано і ви натиснете кнопку Налаштування DKIM, все ще буде видно сповіщення про успішну верифікацію. Для додавання DKIM для іншого домену потрібно видалити попередньо доданий домен за допомогою кнопки Видалити.
 



Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки