Як автоматично створити накладну на видачу і прийом товарів під час додавання до системи рахунків-фактур
                                        
                                            Створено:  
                                            09.07.2021
                                            
Остання актуалізація: 28.08.2024
                                                                                                     
                                    Остання актуалізація: 28.08.2024
              
                                        
                                            Кількість відвідувань статті: 2058
                                        
                                      
                                         
                                    
                                    
                                                      
                                    Щоб активувати цю функцію, перейдіть до Налаштування> Налаштування облікового запису> Конфігурація> Склади.
У полях Автоматичне створення документів на видачу та Автоматичне створення документів прийняття виберіть по черзі:
- Створення видаткової накладної при виставленні рахунка-фактури
- Створення документа про приймання матеріалів (ПМ) при виставленні рахунка-фактури для витрат

Після збереження змін виставлення складських документів для рахунків-фактур буде автоматизоване.
Назад
						
Додати коментар