Як автоматично створити накладну на видачу і прийом товарів під час додавання до системи рахунків-фактур
Створено:
09.07.2021
Остання актуалізація: 28.08.2024
Остання актуалізація: 28.08.2024
Кількість відвідувань статті: 1445
Щоб активувати цю функцію, перейдіть до Налаштування> Налаштування облікового запису> Конфігурація> Склади.
У полях Автоматичне створення документів на видачу та Автоматичне створення документів прийняття виберіть по черзі:
- Створення видаткової накладної при виставленні рахунка-фактури
- Створення документа про приймання матеріалів (ПМ) при виставленні рахунка-фактури для витрат
Після збереження змін виставлення складських документів для рахунків-фактур буде автоматизоване.
Назад
Додати коментар