Як переключити акаунт на безкоштовний план Micro (Free)?

Створено: 31.07.2024
Остання актуалізація: 31.07.2024
Кількість відвідувань статті: 159

Для кожного нового акаунта в системі надається можливість скористатися безкоштовним 30-денним пробним періодом. В його рамках можна активувати всі опції в акаунті, незалежно від того, в якому плані вони доступні. Увімкнення окремих опцій призводить до того, що на вашому акаунті система автоматично активує вищий план.

Якщо в акаунті активний план Micro (Free), достатньо додати в межах акаунта кілька відділів однієї компанії, і система автоматично переведе вас на план Start, в якому ця опція доступна. Активація опції Управління складом, банківських платежів чи періодичних рахунків-фактур переключить акаунт на план Standard. 

З цієї статті ви дізнаєтеся:
  • як перевірити, який план активний в акаунті?
  • як активувати план Micro (Free) після пробного періоду?
 

Який у мене активний план?

Щоб перевірити, в якому плані наразі активний ваш акаунт, перейдіть до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаунт. У розділі Тип акаунта на кольоровому фоні ви знайдете позначення активного плану. Доступні плани: Micro (Free), Start, Standard, Pro та Pro Plus. Приклади позначень наведені нижче.



 

Як активувати план Micro (Free) після пробного періоду?


Можливість скористатися пробним періодом дає вам можливість перевірити, який план найкраще відповідає вашим очікуванням. Якщо поточний активний план є достатнім і він є одним із платних планів, подальше користування буде можливим після сплати абонементу. Про те, як оплатити додаток, маючи вже акаунт у системі, читайте у цій статті.

Однак ви також можете вирішити, що опції, які ви активували під час пробного періоду, не є відповідними для вашої діяльності.

На прикладі акаунта, на якому наразі активний план Pro Plus (Max), ми покажемо вам, як переключити обліковий запис на безкоштовний план Micro. Перехід на інший план здійснюється таким самим чином.

Після переходу до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаунт, у розділі Тип акаунта можна побачити, який план на даний момент активний у вашому акаунті у BitFaktura. У нашому прикладі це план Pro Plus (Max). Щоб змінити план на нижчий, потрібно натиснути кнопку 'Змінити тип акаунта'.



Після натискання цієї кнопки система перенесе вас на сторінку, де ви зможете обрати, на який план змінити поточну підписку. У цьому випадку ми обираємо безкоштовний план Micro, оскільки не плануємо виставляти більше, ніж 3 продажні документи на місяць.

Тож натискаємо "Вибрати" біля плану Micro. 



У момент зміни підписки на нижчу система перевіряє, які функціональні можливості активні в акаунті.

Після завершення цього процесу система відобразить повідомлення з інформацією, чому план Micro наразі не може бути обраний. Повідомлення вкаже на те, що в акаунті активні опції з вищих планів і надасть перелік функцій, які потрібно вимкнути, щоб зміна підписки на нижчу стала можливою.

Звісно, якщо в рамках акаунта у вас не активовані опції, які доступні лише у вищих планах, зміна підписки відбудеться автоматично, без відображення повідомлення про опції, які необхідно деактивувати.
 


У нашому прикладі зміна плану на Micro (Free) стане можливою після вимкнення таких функцій:
  • Управління складами;
  • Періодичні документи;
  • Банківські платежі;
  • Конфігурація друку через CSS;
  • зменшення кількості користувачів до 1.

У такому випадку слід закрити повідомлення за допомогою кнопки "Скасувати", а потім перейти до вимкнення необхідних функцій у налаштуваннях акаунта. 


Вимкнення опції Управління складами доступне через закладку Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаунт. У рзділі 'Управління складом' потрібно зняти прапорець біля опції "Управління складом". Враховуючи, що нам потрібно також вимкнути періодичні документи та банківські платежі, нижче знаходимо розділ 'Автоматичне виставлення періодичних документів' та 'Банківські платежі' і знімаємо прапорець біля опції з такою ж назвою. Зміни потрібно підтвердити кнопкою "Зберегти" внизу сторінки.. 



Щоб вдіключити опцію "Конфігурація друку через CSS", перейдіть до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Налаштування друку, спустіться вниз сторінки, і у полі "Конфігурація друку через CSS" видаліть весь код CSS. Далі збережіть ці зміни натиснувши кнопку Зберегти у самому низу сторінки.



Залишається ще питання ліміту користувачів, який у плані Micro становить 1, а для плану Pro – 10. Щоб відключити електронні адреси від облікового запису, перейдіть на закладку Налаштування > Користувачі. У списку користувачів, біля кожної електронної адреси, яку ви хочете видалити, потрібно натиснути на іконку шестерні праворуч, а потім вибрати опцію "Відключити".

У плані Micro доступ до облікового запису може мати лише одна електронна адреса. Це, звичайно, пошта, прив'язана до власника облікового запису. Однак пам'ятайте, що один користувач з роллю "Бухгалтер" не враховується в цьому ліміті.

Після вимкнення функцій, перелічених системою, вам знову потрібно перейти до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаунт і в розділі Тип акаунта натиснути кнопку 'Змінити тип акаунта'. У плані Micro натисніть "Вибрати" і зачекайте кілька хвилин, поки система знову перевірить активні функціональні можливості. 

Якщо всі перелічені опції будуть вами вимкнені, зміна типу облікового запису відбудеться автоматично. Підтвердженням правильно зміненої підписки буде інформація, яка відображається в розділі "Тип облікового запису". Для нашого облікового запису, який спочатку був активний у плані Pro Plus (Max), поточний план тепер Micro (Free).




Ознайомтеся також: Як виставити у системі рахунок-фактуру безкоштовно?


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки