Рахунки-фактури за абонемент у BitFaktura - де їх знайти?

Створено: 31.07.2024
Остання актуалізація: 31.07.2024
Кількість відвідувань статті: 49

Рахунки-фактури за підписку оплачену у BitFaktura автоматично надсилаються на електронну адресу акаунта клієнта, який здійснив оплату. Іноді трапляється, що повідомлення з прикріпленим рахунком-фактурою потрапляє в іншу папку. Якщо повідомлення з рахунком-фактурою немає в основній папці, перевірте папку СПАМ. Рахунки-фактури, пов’язані з акаунтом, також можна завантажити безпосередньо з акаунта. У цій статті ми вкажемо, звідки можна завантажити рахунки-фактури за придбані послуги, якщо вони недоступні у вашій поштовій скриньці.


Де в акаунті доступні для завантаження рахунки-фактури за абонемент?


Якщо з якоїсь причини, наприклад, видалений лист із рахунком-фактурою за абонемент або відсутність повідомлення у вхідних, ви не можете знайти електронний лист із рахунком-фактурою за придбану послугу, ви можете легко завантажити рахунок-фактуру зі свого акаунта в BitFaktura.

Щоб завантажити рахунок-фактуру: 
  • перейдіть до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаунт у себе в акаунті; 

    Panel główny systemu Fakturowania z widocznymi opcjami tworzenia dokumentów i menu ustawień konta w prawym górnym rogu.

  • Знайдіть розділ "Тип акаунта", де доступна інформація про активний план і до якого часу він діє;
  • натисніть на фразу Переглянути свої рахунки-фактури за підписку


  • система відобразить панель з рахунками-фактурами, які пов'язані з вашим акаунтом, звідки ви можете завантажити вибраний рахунок-фактуру.
  Ознайомтеся також: 


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки