Фукція Панель Клієнта

Створено: 12.05.2021
Остання актуалізація: 17.06.2022
Кількість відвідувань статті: 1379

Завдяки панелі клієнтів ваші клієнти можуть увійти на спеціальну сторінку зі списком виставлених їм рахунків-фактур і статусами їх оплати. Це дозволяє легко та швидко надавати клієнтам доступ до всіх виставлених для них рахунків-фактур.

Щоб активувати панель клієнтів:

1. У меню Налаштування -> Налаштування акаунта, виберіть опцію: Увімкнути Панель Клієнта

2. Перейдіть до карти клієнта (вкладка - Клієнти в головному меню) та натисніть Посилання на панель клієнта

посилання на панель клієнта

3. Тепер можете наліслати клієнту посилання на його персональну сторінку з рахунками-фактурами і статусами їх оплати. 

Прострочені рахунки-фактури можна оплатити безпосередньо на сторінці панелі клієнтів (список рахунків). Сторінка рахунку-фактури для даного клієнта виглядає так:

Прострочені рахунки-фактури

Кнопка Сплатити з’явиться, якщо на вкладці Налаштування > Онлайн платежі визначено хоча б одного постачальника платежів.

достпуні способи оплати

Наприклад, якщо ви активували Банківський переказ в онлайн платежах і впровадили дане до оплати, ваш клієнт перейде на сторінку з даними до оплати (після натиснення кнопки Оплатити).

Фукція Панель Клієнта



Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки