Фукція Панель Клієнта
Остання актуалізація: 17.06.2022
Завдяки панелі клієнтів ваші клієнти можуть увійти на спеціальну сторінку зі списком виставлених їм рахунків-фактур і статусами їх оплати. Це дозволяє легко та швидко надавати клієнтам доступ до всіх виставлених для них рахунків-фактур.
Щоб активувати панель клієнтів:
1. У меню Налаштування -> Налаштування акаунта, виберіть опцію: Увімкнути Панель Клієнта
2. Перейдіть до карти клієнта (вкладка - Клієнти в головному меню) та натисніть Посилання на панель клієнта
3. Тепер можете наліслати клієнту посилання на його персональну сторінку з рахунками-фактурами і статусами їх оплати.
Прострочені рахунки-фактури можна оплатити безпосередньо на сторінці панелі клієнтів (список рахунків). Сторінка рахунку-фактури для даного клієнта виглядає так:
Кнопка Сплатити з’явиться, якщо на вкладці Налаштування > Онлайн платежі визначено хоча б одного постачальника платежів.
Наприклад, якщо ви активували Банківський переказ в онлайн платежах і впровадили дане до оплати, ваш клієнт перейде на сторінку з даними до оплати (після натиснення кнопки Оплатити).
Назад
Додати коментар