Як змінити власника акаунта
Створено:
11.03.2022
Остання актуалізація: 05.02.2025
Остання актуалізація: 05.02.2025
Кількість відвідувань статті: 2003
До свого акаунта в BitFaktura ви можете прив’язати користувачів із різними ролями. Адреса електронної пошти, яка реєструє обліковий запис у системі, автоматично отримує роль власника акаунта. Проте система дозволяє змінити власника, передавши права, пов’язані з цією роллю, як уже існуючим, так і новим користувачам. З цієї статті ви дізнаєтесь, як змінити власника акаунта та призначити цю роль іншому користувачеві.
Як змінити власника акаунта?
Тільки поточний власник облікового запису може передати цю роль іншій особі (користувачу з іншою електронною адресою, доданою в закладці Налаштування > Користувачі), тим самим відмовляючись від неї. Власник облікового запису може бути тільки один. Статус власника облікового запису можна призначити користувачеві, який має системну роль (Адміністратор, Бухгалтер або Користувач) або власну роль.
Щоб змінити власника акаунта:
у разі, якщо адреса електронної пошти користувача вже додана до списку Користувачів вашого акаунта:
- перейдіть до закладки Налаштування > Користувачі;
- натисніть на іконку шестірні поруч із вибраною електронною адресою та оберіть опцію Зміна власника акаунта;
- підтвердьте повідомлення, що з'явиться в системі, натиснувши OK – пам’ятайте, що після зміни власника до вашої електронної адреси буде призначена роль Адміністратора акаунта;
у разі, якщо адреса електронної пошти користувача ще не додана до списку Користувачів вашого акаунта:
- додайте нового користувача через закладку Налаштування > Користувачі > Додати/запросити користувача (детальну інструкцію можна знайти в статті Як додати співробітника до системи);
- призначте йому роль власника акаунта відповідно до інструкції, наведеної вище.
Як відключити від акаунта попереднього власника?
Якщо ви хочете, щоб попередній власник акаунта більше не мав до нього доступу, ви можете відключити цю електронну адресу від акаунта.
Щоб відключити попереднього власника акаунта:
- увійдіть в акаунт, використовуючи електронну адресу, яка тепер має роль власника акаунта;
- перейдіть до закладки Налаштування > Користувачі;
- натисніть на іконку шестірні поруч із електронною адресою, яку хочете відключити, і виберіть опцію "Відключити" – електронна адреса буде видалена зі списку та втратить доступ до акаунта.
Ознайомитися також:
- Як додати співробітника до системи?
- Редагування профілю – як змінити логін/електронну пошту користувача
- Нова роль - які дозволи можете надати?
Назад
Додати коментар