Редагування профілю – як змінити логін/електронну пошту користувача

Створено: 31.01.2025
Остання актуалізація: 03.02.2025
Кількість відвідувань статті: 1

Під час реєстрації акаунта в BitFaktura необхідно вказати адресу електронної пошти, на яку буде зареєстровано акаунт, та встановити пароль. Вказана електронна пошта також стає логіном до акаунта. У будь-який момент ви можете відредагувати профіль користувача та змінити такі дані, як електронна пошта, логін або пароль до акаунта. У цій статті ми покажемо, як відредагувати профіль і змінити адресу електронної пошти, прив’язану до акаунта в BitFaktura. 

 

Як змінити логін/електронну пошту користувача?


Щоб перейти до редагування профілю:
  1. натисніть на адресу електронної пошти/логін, який видно між полем Пошук і закладкою Налаштування
  2. зі списку виберіть опцію Профіль;


  3.  система відобразить сторінку, на якій ви знайдете актуальні дані свого профілю, такі як електронна пошта, логін, статус двоетапної перевірки або зможете згенерувати код верифікації для служби підтримки;
  4. натисніть кнопку "Редагувати профіль/Змінити пароль", щоб внести зміни у профіль (система може вимагати повторного входу). 

Редагування профілю – як змінити дані користувача?


Сторінка редагування профілю дозволяє вам ввести нові дані. 



Введення значень у поля Ім'я та Прізвище призведе до того, що під час оформлення документів ці дані відображатимуться в секції Ім'я та Прізвище видавця.

Це залежить від налаштувань вашого акаунта. Якщо в меню Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Рахунки-фактури та документи у полі Ім'я та прізвище видавця за замовчуванням є ввімкнена опція Ім'я та прізвище користувача, що увійшов у систему, то в документах буде відображатися значення з полів Ім'я та Прізвище вашого профілю.

→Більше про цю опцію ви можете прочитати у спеціальній статті Ім'я та прізвище видавця за замовчуванням.

У полях e-mail та логін ви можете ввести нову електронну адресу. Ви можете скористатися цією опцією, якщо, наприклад, під час користування BitFaktura ви створили новий e-mail для свого бізнесу і хочете, щоб дані у всіх сервісах, якими користуєтесь, були однаковими. Опція зміни електронної адреси також корисна, якщо ви втратили доступ до поштової скриньки, на яку було зареєстровано обліковий запис у BitFaktura. Ваш логін не обов’язково має бути електронною адресою – ви можете встановити власний логін, наприклад, назву облікового запису. Під час входу в BitFaktura ви можете використовувати як логін, так і адресу електронної пошти.




Опція Двоетапна перевірка дозволяє вам додатково захистити доступ до вашого облікового запису. Тут ви можете увімкнути додаткову перевірку за допомогою електронної пошти або мобільного додатка. Також ви можете залишити цю опцію вимкненою. 

→ Більше про безпеку ваших даних ви можете прочитати в статтях, присвячених двоетапному входу.

Поле Акаунт за замовчуванням призначене для тих користувачів системи, які, використовуючи одну електронну адресу для входу, мають доступ до кількох акаунтів у BitFaktura. За допомогою цього поля ви можете вибрати з доступного списку, який акаунт завжди буде відкриватися після входу в систему.

У рамках редагування профілю ви також можете встановити новий пароль для свого акаунта. Це можливо за допомогою опції "Змінити пароль…". Після натискання на цю фразу система відобразить спеціальні поля, які дозволять вам задати новий пароль.




У розділі редагування профілю ви також можете вибрати, яку маркетингову інформацію бажаєте отримувати електронною поштою від команди BitFaktura. Ви можете дозволити надсилання:
.
  • сповіщень про новинки та зміни в BitFaktura.ua,
  • інформації про акції та комерційні пропозиції від надійних партнерів (наприклад, про нові інтеграції з BitFaktura.ua). 
.
Ви самі вирішуєте, яку інформацію хочете отримувати від нас.



Усі зміни, які ви вносите у своєму профілі, необхідно підтвердити натисканням кнопки "Зберегти", що знаходиться внизу сторінки. Тільки після збереження зміни будуть оновлені у вашому профілі. 

Зверніть увагу, що під полем логін знаходиться кнопка "Змінити". Вона призначена для двоетапної перевірки і дозволяє змінити її тип. Однак іноді користувачі помилково використовують цю кнопку для підтвердження зміни логіна або e-mail. 



Якщо ви хочете змінити логін, e-mail або інший параметр, доступний у редагуванні профілю, необхідно підтвердити цю зміну кнопкою "Зберегти". Якщо ви введете новий логін або e-mail і натиснете кнопку "Змінити", жодні зміни не будуть правильно збережені у вашому акаунті.


Ознайомтеся також: Як змінити пароль до акаунта?
Sprawdź również     : Як керувати назвою акаунта в BitFaktura?


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки