Як змінити пароль на своєму акаунті?

Створено: 10.07.2024
Остання актуалізація: 11.07.2024
Кількість відвідувань статті: 53

Під час створення облікового запису в BitFaktura, необхідно вказати електронну адресу, на яку він буде зареєстрований, та встановити пароль, який захистить ваші дані від доступу несанкціонованих осіб. Чим сильніший пароль, тим більша гарантія, що ваші дані в безпеці. Крім того, періодична зміна паролів із дотриманням мінімальних вимог до хорошого захисного ключа є однією з основних засад безпеки та гігієни роботи в мережі.

Як змінити пароль до акаунта в BitFaktura, коли ви маєте до нього доступ і хочете його оновити? Що робити у ситуації, коли ви забули поточний пароль і втратили можливість входу до свого акаунта? У цій статті ми покажемо вам, які варіанти зміни пароля ви можете використати залежно від того, чи маєте ви доступ до акаунта, чи не можете увійти до нього.

Зміст статті: .

Як змінити пароль, якщо я маю доступ до свого акаунта?


Пароль до акаунта ви можете змінити в будь-який момент. Як вже згадувалося раніше, варто його оновлювати час від часу, щоб бути впевненим у безпеці наших даних. 

Оновлення пароля доступне після входу до акаунта в BitFaktura. Щоб змінити його на новий, натисніть на електронну адресу, видиму між закладкою Налаштування та назвою Вашого акаунта або розділом Пошук. З розгорнутих опцій виберіть Профіль, а потім Редагувати Профіль/Змінити пароль у верхньому правому куті. Редагування профілю може вимагати повторного входу в акаунт.

Instrukcja zmiany hasła w panelu użytkownika. Krok 1: Kliknij na swój adres e-mail w prawym górnym rogu i wybierz 'Profil'. Krok 2: Na stronie profilu kliknij 'Edytuj Profil / Zmień hasło'.

Система відобразить форму для редагування вашого профілю.

Щоб змінити поточний пароль, натисніть на фразу Змінити пароль..., яку знайдете над чекбоксами з інформацією про маркетинг. На екрані з’являться 3 поля: поточний пароль, новий пароль та повторення пароля. 

У поле поточного пароля введіть той пароль, яким ви зараз входите до акаунта.

 

Зміна пароля на новий вимагає введення його двічі. Введіть новий пароль до акаунта у відповідному полі, а потім введіть його ще раз у місці, де система вимагає повторення пароля. Підтвердіть зміну пароля кнопкою Зберегти, що видно внизу сторінки. 

Instrukcja zmiany hasła w panelu użytkownika. Krok 1: Kliknij 'Zmień hasło' na stronie edycji profilu. Krok 2: Wprowadź aktualne i nowe hasło, a następnie kliknij 'Zapisz'.

Після збереження змін система знову відобразить профіль користувача, а з правого боку з'явиться сповіщення про успішне оновлення даних. 

З цього моменту вхід до акаунта буде можливий після введення нововстановленого пароля. 
 

Як змінити пароль, якщо немає доступу до акаунта?


Часто трапляються випадки, коли ми просто забуваємо пароль, який ми встановили під час реєстрації акаунта. Якщо ви введете неправильний пароль 10 разів під час входу в систему BitFaktura, система заблокує доступ до акаунта і відображатиме наступне повідомлення:
 
Перевищено ліміт невдалих спроб входу. З міркувань безпеки доступ до акаунта заблоковано на 120 хвилин. Спробуйте ще раз пізніше або зверніться до Служби підтримки клієнтів - info@bitfaktura.com.ua.

Якщо у вас виникають проблеми з входом у систему, незважаючи на кілька спроб введення пароля, в такій ситуації варто скористатися опцією нагадування пароля, яка доступна з форми входу, щоб доступ до акаунта не був заблокований.

Щоб скористатися опцією нагадування пароля, перейдіть на головну сторінку BitFaktura і натисніть кнопку "Увійти". На цьому етапі вам не потрібно вводити жодних даних. Одразу оберіть опцію "Нагадати пароль", яка знаходиться внизу формуляра.

Strona logowania do Fakturownia z polem na e-mail lub login i hasło, przyciskiem 'ZALOGUJ', opcją 'Przypomnij hasło' oraz linkami do rejestracji i logowania przez Facebook/Google.

У системі з'явиться вікно відновлення пароля. У відповідне поле введіть адресу електронної пошти або логін, на який ви зареєстрували акаунт у системі, і підтвердіть процедуру, натиснувши кнопку "Нагадати".

Strona odzyskiwania hasła w Fakturownia z polem na e-mail lub login, przyciskiem 'PRZYPOMNIJ' oraz linkiem do powrotu do strony logowania.

Система відобразить повідомлення:

'Якщо ви є користувачем нашої системи, то інструкцію зі зміни пароля ми відправили на вказану адресу електронної пошти.'

На адресу електронної пошти, вказану у формулярі, ви отримаєте повідомлення про відновлення пароля. У листі ви знайдете посилання, на яке потрібно натиснути, щоб встановити новий пароль і завершити процедуру. Активне посилання перенаправить вас на сторінку, де ви зможете встановити новий пароль до акаунта.

У цьому випадку вам також потрібно буде ввести його двічі. Формуляр складатиметься з двох полів: ПАРОЛЬ та ПОВТОРЕННЯ ПАРОЛЮ. У першому полі введіть новий пароль до облікового запису, а у другому - повторіть той самий пароль, який ви встановили щойно. Пам'ятайте, що обидва значення, введені в поля, мають бути однаковими. Підтвердіть зміну, натиснувши кнопку Змінити пароль.

Після збереження змін система перенаправить вас на сторінку входу і відобразить повідомлення про зміну пароля. Тепер залишається тільки увійти до акаунта за допомогою нових даних і користуватися своїм акаунтом у BitFaktura.
 
  Ознайомтеся також:


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки