Як перевірити активність в акаунті?
Остання актуалізація: 18.09.2025
Хочете знати, хто і коли заходив у ваш акаунт або вносив зміни в документи? У BitFaktura ви можете легко перевірити історію активності користувачів — від входу в систему до редагування рахунків-фактур. З цієї статті ви дізнаєтеся, де знайти цю інформацію та як нею користуватися.
Як перевірити активність в акаунті?
BitFaktura дозволяє Користувачам перевіряти свою активність, тобто які дії та в якому часі виконувались ними в акаунті.
Доступ до вкладки з активностями має виключно електронна адреса з роллю Власник акаунта – зазвичай це особа, яка здійснила реєстрацію. Більше про ролі можна прочитати у статті ролі (права користувачів) у системі.
Список активностей в акаунті можна знайти у закладці Налаштування > Активності. Ця функція доступна виключно для користувачів, які увійшли як власники акаунта – якщо ви користуєтеся іншою роллю, ця опція не відображатиметься у списку.

Користувачі мають у своєму розпорядженні перелік видів діяльності, пов’язаних з відправкою рахунків, що включає:
- відправлення рахунку-фактури,
- відправлення рахунку-фактури після здійснення автоматичної оплати,
- надсилання нагадування про несплачений рахунок,
- надсилання автоматичного нагадування про несплачений рахунок,
- відправлення періодичного рахунку-фактури,
- створення періодичного рахунка-фактури.
У налаштуваннях акаунта ви можете розширити список активностей, до яких матимете доступ. Для цього:
- перейти до закладки Налаштування > Налаштування акаунта > Ваш акаунт, 
 
  
 
- Пролистайте сторінку вниз до розділу Інші та позначте прапорець біля опції Показувати активності користувачів, 
 
   
- підтвердьте зміни кнопкою Зберегти.
Активація цієї опції розширить список активностей, до яких ви матимете доступ як власник акаунта. Окрім вищезазначених активностей, також будуть відображатися:
- 
	Скасування документа, 
- 
	Автоматичні платежі надсилання (власний шаблон), 
- 
	Автоматичні платежі надсилання SMS, 
- 
	Автоматичне надсилання SMS не вдалося, 
- 
	Автоматичне надсилання рахунку-фактури, 
- 
	Автоматичне надсилання SMS-сповіщення, 
- 
	Автоматичне надсилання SMS-сповіщення не вдалося, 
- 
	Додавання складської операції, 
- 
	Додавання вкладення, 
- 
	Редагування закупівельної ціни, 
- 
	Редагування документа, 
- 
	Редагування відділу, 
- 
	Редагування клієнта, 
- 
	Редагування складської операції, 
- 
	Редагування платежу, 
- 
	Налаштування онлайн-бухгалтерії, 
- 
	Перегляд рахунка-фактури, 
- 
	Об’єднання клієнтів, 
- 
	Об’єднання товарів, 
- 
	Створення акаунта, 
- 
	Видалення документа, 
- 
	Створення автоматичного платежу, 
- 
	Верифікація електронної адреси, 
- 
	Друк відсоткової ноти, 
- 
	Друк нагадування про оплату, 
- 
	Друк із публічного перегляду, 
- 
	Друк документа, 
- 
	Експорт документів, 
- 
	Генерування нагадування про оплату, 
- 
	Надсилання складського документа, 
- 
	Надсилання перевірочного e-mail, 
- 
	Надсилання рахунка-фактури, 
- 
	Надсилання сповіщення про вхід із невідомого пристрою, 
- 
	Надсилання нагадування пароля, 
- 
	Надсилання попередження, 
- 
	Надсилання сповіщення про зміну номера банківського рахунку у відділі, 
- 
	Вхід користувача, 
- 
	Запрошення користувача, 
- 
	Архівування імпорту, 
- 
	Ігнорування сповіщення про суттєве зростання видаткового рахунка-фактури, 
- 
	Зміна статусу. 
До закладки з активностями можна перейти також безпосередньо з рівня кожного виставленого документа в системі. У перегляді рахунку-фактури, під документом, є розділ Дії, пов'язані з документом, де ви знайдете дії, що стосуються саме цього документа. Під цим списком доступна фраза всі дії. Якщо натиснути на неї, система перенесе вас до повного списку активностей, тобто на закладку Налаштування > Активності. 

Завдяки вкладці з активностями ви можете самостійно перевірити, чому певний документ не відображається у списку рахунків-фактур — чи був він створений правильно, змінений або видалений. Система реєструє всі дії, виконані в акаунті, завдяки чому ви можете відстежити історію змін, дати їх внесення, а також визначити користувача, який їх здійснив. Це особливо корисно у ситуаціях, коли акаунтом користується кілька користувачів і вам потрібна точна інформація про перебіг роботи над документом.
Додаючи користувачів до акаунта ви можете призначати їм системні ролі — Адміністратор, Користувач, Бухгалтер — але жодна з цих ролей не надає доступу до закладки з активностями. Проте в системі є можливість створити власну роль із самостійно вибраними правами доступу. Така опція дозволяє надати доступ до активностей іншому користувачу, окрім власника акаунта. Детальніше про це ви можете прочитати у статті власні ролі - доступ до активності в акаунті. 
Ознайомтеся також: 
Як знайти старіші/історичні рахунки-фактури в обліковому записі?
Підтвердження надсилання рахунка-фактури
Назад
 
						
Додати коментар