Як обмежити видимість клієнтів
Остання актуалізація: 01.10.2025
У BitFaktura існує можливість обмеження видимості Бази Клієнтів для працівників із роллю Користувач та Бухгалтер, водночас ця ж база клієнтів залишатиметься доступною для Власника акаунта та Адміністраторів.
Щоб активувати функцію обмеження видимості Клієнтів, перейдіть до:
- Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Користувачі та дозволи;
- позначте опцію Обмеження видимості клієнтів;
- збережіть налаштування, натиснувши кнопку Зберегти внизу сторінки;
Після активації цієї функції база клієнтів і надалі буде доступною для Власника та Адміністратора, натомість для працівників із роллю Користувач та Бухгалтер з’явиться повідомлення Наразі у вас немає жодного клієнта.
Звісно, працівник з обмеженим доступом до повної бази клієнтів може додавати нових клієнтів. У такому разі на картці кожного клієнта, доданого працівником із роллю Користувач або Бухгалтер, у полі Доступ до даних система вкаже Всі користувачі. Такий клієнт буде відображатися у списку клієнтів, доступних для нього, інших працівників із такими самими правами (Користувач або Бухгалтер), а також із вищими правами (Власник акаунта та Адміністратор).
На етапі додавання нового клієнта до Бази Клієнтів можна визначити, яким користувачам залежно від їхніх прав та доступів він відображатиметься у списку клієнтів.
Вибираючи:
- Тільки користувачі з повним доступом - такі клієнти відображаються у Базі Клієнтів лише для Власника акаунта та Адміністратора
- Всі користувачі - такі клієнти відображаються у Базі Клієнтів для Власника акаунта, Адміністратора, Бухгалтера та Користувача
- Магазин та Інтернет-магазин – це назви відділів у нашій прикладній компанії. Якщо ми хочемо, щоб конкретний клієнт був закріплений виключно за компанією А (наприклад, Магазин) або відділом B (наприклад, Інтернет-магазин), то в цьому місці можна його відповідно призначити. Таким чином, якщо ваші працівники з роллю Користувач також мають доступ до певних відділів, наприклад компанії А – Магазин, то вони не бачитимуть клієнтів, закріплених за відділом B – Інтернет-магазин.
Як додати нові відділи, ви дізнаєтеся зі статті Новий відділ, нова компанія, новий банківський рахунок - у чому відмінності та як їх додати
Як призначити відділ для працівника, ви знайдете в Як додати нового користувача до свого акаунта
Ознайомтеся також:
Блокування доступу до Складів для користувачів
Обмеження видимості платежів для Користувачів
Обмеження видимості продуктів
Обмеження видимості складів
Обмеження видимості закупівельних цін
Назад
Додати коментар