Склади: Введення початкового стану складу
Остання актуалізація: 16.08.2024
Складський облік в додатку BitFaktura доступний починаючи з тарифного плану Standard. Закладка "Склади" — це місце, де керують доступними складськими відділеннями та додають нові.
Щоб керувати складом, необхідно на початку ввести початковий стан складу. У нашій системі найкраще це зробити за допомогою складського документа ПМ - Приймання матеріалів. Виставлення такого документа може здійснюватися двома способами:
1) увійдіть в Склади > Складські документи > Новий документ - оберіть його тип як ПМ.
2) увійдіть в Налаштування > Налаштування акаунта > Закладка Конфігурація > Склади > Автоматичне створення документів прийняття - виберіть: Створення документа про приймання матеріалів ПМ при виставленні рахунка-фактури для витрат. У цій області налаштувань також необхідно налаштувати функцію: Автоматичне додавання товарів з рахунку-фактури до бази продуктів. Це рішення значно заощаджує час, оскільки під час виставлення витратного рахунка-фактури автоматично генерується складський документ.
Назад
Додати коментар