Додаткова інформація про контрагента в картці клієнта

Створено: 27.08.2024
Остання актуалізація: 28.08.2024
Кількість відвідувань статті: 36

У картці клієнта ви можете врахувати необхідну інформацію про свого контрагента. Від базових даних, таких як адреса чи ІПН, до детальних налаштувань щодо типового знижки, терміну чи форми оплати. Система також дозволяє додавати додаткову інформацію, наприклад, щодо документа, що підтверджує особу. З цього запису ви дізнаєтеся, яку додаткову інформацію можна додати в картку клієнта. 


Додаткова інформація про контрагента в картці клієнта


Щоб додати додаткову інформацію: 
  1. перейдіть до закладки Клієнти


  2. створіть нового клієнта за допомогою кнопки "Додати клієнта" або натисніть на ім'я клієнта, доступного у списку, і скористайтеся опцією редагування; 


  3. перейдіть до закладки Інші опції (або Приховати додаткові опції, якщо вже розвернуто) та заповніть поля, які для вас необхідні;
  4. у рамках доступних опцій можна заповнити такі дані, як: Веб-сторінка, REGON, ID клієнта; 


  5. підтвердіть внесені зміни або створення нового клієнта, натиснувши кнопку "Зберегти". 

Введені дані є додатковою інформацією і не будуть відображатися на виставлених документах. Вони можуть бути корисними (наприклад, ID клієнта чи електронна адреса) для пошуку клієнта у списку клієнтів у межах акаунта. 


Ознайомтеся також: 


Назад


Додати коментар




Наша служба підтримки